‘Groeien, door jezelf te blijven’
Content serie voor Yacht
Content serie voor Yacht
Yacht wilde haar positie als dé carrièreversneller voor ambitieuze professionals versterken. De opdracht was om de propositiebekendheid te vergroten en de merkpositionering te verdiepen. Yacht streeft ernaar zichzelf te profileren als een partner die professionals helpt bij hun ontwikkeling, door een unieke mix van vakinhoudelijke en menselijke vaardigheden. De focus lag op ambitieuze HBO+ professionals van 27 tot 39 jaar die uitgedaagd willen worden om hun carrière naar een hoger niveau te tillen en zichzelf voortdurend willen verbeteren.
Met deze doelstellingen creëerden Business Insider een unieke contentcampagne, gericht op het inspireren en motiveren van de doelgroep. Onder het thema “Kun je groeien door jezelf te blijven?” is content gemaakt die het hele jaar zichtbaar was op Business Insider. Denk hierbij aan onderwerpen zoals voldoening, maatschappelijke impact en neurodiversiteit. Door in te spelen op emotie, actuele trends en praktische inzichten, wist de campagne de doelgroep effectief te raken en Yacht te positioneren als dé partner voor persoonlijke en professionele groei. De content reeks bestond uit video’s, artikelen en display uitingen.
Onderzoek Memo2
‘De content van Business Insider heeft hoge geloofwaardigheid en is passend voor zowel Business Insider als Yacht. Yacht heeft een sterke verbintenis met de informatieve inhoud’ – Onderzoek Memo2
Artikelen
Article reads
Videos
Impressies
Bereik je doelen.
Innoveer met ons.
Bouw met ons.
Ontdek wat Business Insider voor jou kan betekenen.